[Epitesz-barkacs] Hővisszanyerő szellőztető ötlet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Nov. 22., Sze, 11:39:25 UTC

Hofferek Attila wrote:
> Én pont fordítva csinálnám, a másodlagos helyiségek felől menne a
> levegő, hogy ne hordja szét a szagokat a lakás minden pontjára.

Szerintem a kettő ugyanaz - máshogy megfogalmazva. :)

Szóval kifelé a konyhából, fürdőszobából, wc-ből főleg, befelé meg a szobába,
nappaliba... Esetleg két bemeneti pont: nappali és hálószoba? Nem tudom, de az a
trend, hogy a gyerkőcök elhúznak otthonról, és marad egy szép nagy ház először
két embernek, aztán egynek, innentől szinte mindegy.

Elfilóztam azon, hogy javulnia kéne a lakáshelyzetnek, mert az öregek elmennek,
és ott maradnak a jó nagy lakások, házak..., ami miatt nincs még elég jó lakás,
az talán az lehet, hogy a fiatalok igénye egyre magasabb, és mindig egyre
korszerűbbnek kell lennie a házaknak, lakásoknak. De olyan már nem sok lehet,
amiben nemrég még 8-15-en laktak 1 szoba 1 konyha 1 folyosói wc módiban. Jártam
kis faluban cigánysoron is, azok is egész normális kérókban laknak (kívülről
nézve). Ja, és közben a lakosságszám csökken.