[Epitesz-barkacs] Hővisszanyerő szellőztető ötlet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Nov. 22., Sze, 11:42:35 UTC

Arról van szó, hogy új a ház, és még nedvesek a falak, frissek a vakolatok...?
Mert, ha igen, ez gyorsan javul. Úgy lehet megoldani, hogy ha nincs otthon
senki, feltolni a fűtést maxra, ventillátorokkal keverni a levegőt, és időnként
az egész párás dzsuvát kiengedni erős szellőztetéssel. Ha bentlakásos a módi,
akkor marad az ablakon kifelé fűtés. Emiatt aztán a páravisszanyerős szellőztető
kifejezetten káros, simán csak hővisszanyerős kell.

hjozsi