[Epitesz-barkacs] bojler

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 16:58:25 UTC

Hofferek Attila wrote:
> Az jó ötlet szerinted, hogy körberakom valami nagy kartondobozzal, és
> kifújom pár tubus habbal? Vagy nem is rakom körbe kartonnal csak ráfújom a
> habot körbe-körbe, michelin babát csinálok belőle? Nálunk a padláson
> van.

Végülis jó, csak ugye a purhab magában nem valami tartós, porlik a felülete a
legszerényebb fény hatására is.

A hungarocellhez sikerült kitalálnom egy jó módit, amivel villámgyorsan és
megbízhatóan lehet körberakni:

Az éleket purhabbal ragasztom, de ugye addig is meg kell tartania valaminek.
Ehhez meg kb arasznyi, 1,5mm körüli vashuzalokat használtam, ezeket ferdén több
irányból átszúrom az anyagon úgy, hogy végül alakzáró kötés jöjjön létre.

Így eszméletlen gyorsan össze lehet hozni a dobozt a bojler köré. Alulról is
lezárom, de úgy, hogy egy kihúzható darab legyen ott, ami lehetővé teszi, hogy
ha kell az elektromos résznél valamit matatni, azt lehessen.

Nem rossz végülis a bojler hőszigetelése, mert nem lesz forró a hungarocell
alatt a felülete, de azért érezhetően jóval melegebb a környezetnél. Olyan jó
testhőmérsékletű lesz, ha kint tizenfok van. (Pontosan nem mértem meg.)

A non-text attachment was scrubbed...
Name: alakzaro.gif
Type: image/gif
Size: 3406 bytes