[Epitesz-barkacs] bojler

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 17:04:25 UTC

szepygab at gmail.com wrote:
> Pont ennek akarok elébe menni.
> Nem szívesen hallgatnám két nő panaszait, hogy ha egy este nincs
> melegvíz ;-)

Végső esetben nem drámai költség, ha komplett javítókészletet veszel. Tehát az
alaplap vagy mi a fene, meg bele minden, ami kell. Ha alig lesz, ami az
eredetiben hibás, akkor lesznek tartalék alkatrészek. Meg, ha kiderül, mi az,
ami a legkevésbé bírja, utólag ezek alapján újra vásárolni valamit már könnyű
lesz. A legkellemetlenebb úgyis a víz leeresztése, a cuccos szétszerelése, a
vízkő kiürítése, mindent felszerelni, bekötni.... főleg, ha szép fürdőszobában
történik mindez. Én pl nagyon rühellek felfelé dolgozni akkor is, ha
szemmagasságban van. De nem ritka, hogy valahova be kell hajolni, vagy lejjebb
van... kitekert testhelyzet, rühes dolog.