[Epitesz-barkacs] anód

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2017. Okt. 11., Sze, 06:31:52 UTC

Hi,

On Wed, Oct 11, 2017 at 8:12 AM Beka <beka63 at freemail.hu> wrote:

> Azonban vízkövesedni ugyanúgy fog.

Ezen tud segíteni az alacsonyabb hőfok... :)

Egyébként 200-300 literes indirekt HMV tárolókat hogy szoktak
vízkőtleníteni? Vízkövesednek egyáltalán?

Egy 300 literes két hőcserélős HMV tárolót tervezek, plusz egy köbméteres
puffertartályt. Vegyes tüzelésű kazánnal tudom fűteni a puffertartályt, a
puffertartályból tudom fűteni a HMV tárolót, illetve a HMV tárolót tudom
fűteni napkollektorról. Bele akarok zsúfolni minden épületgépészeti dolgot
egy 6 négyzetméteres kazánházba... az a tervem, hogy elég annyi helyet
hagyni, hogy ki lehessen vinni mindent egyesével és kinn elvégezni a TMK
munkákat. :)

Bye,
Auth Gábor