[Epitesz-barkacs] anód

Beka beka63 at freemail.hu
2017. Okt. 11., Sze, 07:34:30 UTC

Hello Gábor Auth!

> Egyébként gondolkodtam azon, hogy lehet-e PWM-el vezérelni
> a bojler fűtőszálát, úgy, hogy ne lépje túl a hőfoka azt a hőfokot,
> ami a vízkő képződéséhez kell.

Én meg azon gondolkodtam, hogy megérné-e, felrakni csak
a vízmelegítéshez napelemeket. Mivel ez egy társasház, már
eleve érdekesen nézne ki az a néhány tábla a balkon ajtaja körül.
Aztán mikor ránéztem, hogy két, kétésfél ezer forintot eszik
a bojler havonta, az jött ki, hogy sosem térülne meg. Max annyi
előnye lenne, hogy még tartós áramszünet esetén sem fogyna
ki a melegvíz. Ez meg ugye nem szempont...

    Géza