[Epitesz-barkacs] anód

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2017. Okt. 11., Sze, 13:37:42 UTC

Egyszer volt nekem egy 200 literes Stiebel Eltron márkájú, még 1984-ben
vettem :-)
Ment vagy 20 évig a kamra sarkában. Legalább kicsit hűtötte is :-) Nagyjából
annyi hangja volt, mint egy hűtőszekrénynek. Igaz nem volt benne ventillátor,
mint a klímákban, hanem a tartály 3 oldalát vette körül olyan rács, mint a
hűtők hátán szokott lenni.

Gábor

Gábor Auth írta 11 Oct 2017  9:55 levelében:

> Hi,
>
> On Wed, Oct 11, 2017 at 11:46 AM Kaczmarek Edvárd
> <edk-fl at babakezek.hu> wrote:
>     A marketinganyagukban 3-4 éves megtérülést írnak, persze
>     biztos lehet úgy csavarni a számokat...
>
> Hát... biztos lehet annyi meleg vizet használni... bár téli
> üzemre van benne fűtőszál, ami azért ront a megtérülésen. :)
>
>     Régebben nem voltak ezek lényegesen olcsóbbak?
>
> Csodálkoznék rajta, ha olcsóbbak lennének, egy teljesítményre
> azonos mobil klíma majdnem ennyibe kerül... egyébként kíváncsi
> lennék a hangjára, mert egy mobil klíma nagyon hangos. :)

> [...]

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu