[Epitesz-barkacs] Gáz vagy villany?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2017. Okt. 11., Sze, 14:39:41 UTC

Más szempontot mondok, amiért nagy ívben kivágtam egy ugyanilyen
gázbojlert.
Az égésterméke, ami nem kevés, bekerül a lakás légterébe. A plafonig
csempézett fürdőben a felső csempesor kifakult a savas égéstermékektől, a
kb. 20 év alatt, amíg ez működött. Még a kapcsolódó előtérben is komoly
szenvedés volt rendbe tenni a plafont festés előtt, úgy fellalzult a régi
glettelés.
Ezek miatt kémény nélküli gázkészüléket nem tennék lakásba - lehetőleg
még tűzhelyt sem, bár azon egy működő elszívó sokat segít.

Gábor