[Epitesz-barkacs] Gáz vagy villany?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Okt. 12., Cs, 12:48:22 UTC

Én a családban Hajdún kívül vmilyen olcsóbb olaszokkal befürödtem,
emlékeim szerint háromból kettő 4-5 év alatt kilyukadt. Még mielőtt a
Hajdúhoz szokva egyáltalán megnéztem volna, lehet-e anódot cserélni. És
volt rajtuk hőmérő, de nem lehetett (legalábbis kívülről) állítani a
termosztátot. Hasonlítsd össze a méreteket, melyikben lehet vastagabb a
szigetelés, de némelyiknél meg is adják. És ha rendszeresen nagyobb a
víznyomás 4bar-nál, tegyél elé Honeywell nyomáscsökkentőt (ha nincsen
eleve a bejövő ágban) 3-3,5bar-ra állítva, a gyári lefúvó/visszacsapó
szelep elé pedig egy 4,5bar-os lefúvószelepet. Ez így drága lesz
egyszerre (a Honeywell), de sokkal tovább élnek még a csapok is. Ha a
Honeywell csak a fürdőszobába menő ágat szabályozza, és a hálózati
yomás legalább 2bar-ral nagyobb a beállítottnál, akkor egy másik ág
kinyitása nem fog már zuhanyozás közben zavarni.

pi