[Epitesz-barkacs] villanyász cső

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2017. Sze. 7., Cs, 11:02:04 UTC

Szervusz Gábor!

"Keresném a neten azt a narancssárga polietilén csövet, amit villanyászok

> használnak bebetonozásra, elásásra, de nem tudom a nevét. :-("
>
> Az utóbbi 12 évből hetet biztos építkezéssel töltöttem, de nem láttam
ilyet, csak még régen az ántivilágban 87-ben a szülői házban. Az PVC volt
és törékeny. Ma szürke (gyengébb) vagy fekete (lépésálló) gégecső dívik
betonozásra is. Elásásra inkább KPE cső, olyan, amit a vizesek használnak.

szia: Balázs