[Epitesz-barkacs] Hűtőkompresszor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2018. Ápr. 16., H, 16:36:50 UTC

Vajk Fekete wrote:
> Ez nem gond. A tengely belul spiralisan lukas, es mint egy
> archimedeszi csiga hozza fel az olajat. Nem a habzas olajoz.

Ezt tudod, láttad, vagy csak gondolod?

> Az olaj nem habzik ha kifogyott belole az oldott gaz.

Na de a hűtőben mindig együtt van a gáz és az olaj. Olyan olajat használnak, ami
elegyedik a töltettel. Na aztán lehet, hogy amit én szétszedtem, az egy jó
régifajta kompresszor volt, és ma már más a módi.

Akárhogy is, mivel szerintem ma is a kompresszorház van a szívó oldalon, tényleg
szétvághatod, és elrendezheted úgy az egészet, ahogy neked jó, és úgy is lehet
hagyni szétvágva.

Ha meg tök biztos vagy abban, hogy a kenés meg van oldva, akkor az egész
elképzelésed tök jó. A biztonsági szelepre szükség van, mert a hűtőkompresszor
huszonbárt is megerőltetés nélkül tud.