[Epitesz-barkacs] Hűtőkompresszor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2018. Ápr. 16., H, 21:45:56 UTC

Vajk Fekete wrote:
> A kimeneten gondoltam. Hogy a legkulccsal paralell ha rakotom a
> kompresszort, vissza tud-e nyomni a tartalyba.

Ja, bocs, nem olvastam figyelmesen.

Az én kompresszoromnak két kimenete van. Az egyik nyomás-szabályozott, annál nem
tudom, van-e bármilyen visszacsapó szelep. A másik kimenet közvetlenül a tartály
végének a közepén van, ott tutira semmi nincs, szóval ott be lehet nyomni
levegőt simán. Pontosabban van ott egy gyors-csatlakozó, ami nem engedi ki a
levegőt (gondolom be sem), ha nincs rácsatlakoztatva a cső, de ez szerintem nem
működik visszacsapószelepként.

Ha nem volna nyomás a tartályban, ki is tudnám próbálni. Van fölöttem egy
elromlott kompresszor, annak a tartályán holnap ki tudom próbálni úgy, hogy
rácsatlakoztatom a lefújópisztolyt, és  belefújok. Magán a lefújópisztoly csövén
is van egy ilyen szerelvény, azt megnéztem az imént, lehet visszafelé is fújni
bele. Tehát a tartályról levettem a csatlakozónál, és így a lefújópisztoly
ravaszát meghúzva lehet visszafelé fújni a csövön keresztül, tehát a pisztolynál
lévő gyorscsatlakozóban nincs visszacsapószelep. A tartályon tök hasonló van.