[Epitesz-barkacs] billentyűzet

Dienes József dienes.jozsef at gmail.com
2018. Ápr. 17., K, 10:29:02 UTC

Meg kéne nézni a BIOS-t: lehet, be tudod, állítani, hogy USB-ről is
felébredjen, meg, hogy lecsukásra ne történjen semmi, és akkor az első
bekapcsolás után összecsukod és elteszed valahova. Arra kell vigyázni,
hogy sose kapcsold ki, mindig csak alvó állapotba küldjed, az egérrel
meg majd felébresztheted.

Üdv:
   Józsi