[Epitesz-barkacs] Padlásszellőzés napelemmel?

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2018. Ápr. 18., Sze, 07:17:55 UTC

Sziasztok!

Az a tapasztalatom, hogy az ilyen ventilátorok fél feszültségről is szépen
működnek.
Csak halkabb és sokkal kisebb a szállított levegő.

Van néhány 12 és 24 V-os bontott ventilátorom, amiből szívesen adnék akár
többet is kísérletezéshez.
Mikor leírtam a fenti sort, jutott eszembe:
Az említett ventilátorok szerverekből lettek kitermelve.
A szerverekben gyakran van fordulatszám változtatás eléggé nagy határok
között.
Legalábbis fülre, nagyon nagy a különbség az induláskor zúgó ventilátor
hangja és a normál üzem között.

Üdv. Tibi