[Epitesz-barkacs] multiméter

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2018. Aug. 27., H, 11:51:32 UTC

Pofára meg kell nézni, mert tényleg minden rengeteg néven fut

https://www.banggood.com/ANENG-AN8008-True-RMS-Digital-Multimeter-A
C-DC-Current-Voltage-Resistance-Frequency-Capacitance-Test-p-1157985.
html?rmmds=collection&cur_warehouse=CN

:-d

Pont ezt az infot kerestem, hogy melyik van viszonylag rendesen
összerakva.

Köszi

Gábor