[Epitesz-barkacs] kandalló elektromos begyújtása

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2018. Dec. 6., Cs, 16:44:40 UTC

Ismerősöm valamikor pelletfűtést csinált, és a begyújtás volt neki is az egyik
kardinális megoldandó problémája. Végül kísérletezgetve arra jutott, hogy valami
csőfűtőtestes rezsófélével sikeresen meg tudta gyújtani a pelletet.

Ez nálad azzal módosulna, hogy a pellet csak a begyújtás segédanyaga lenne.

Saját ötlet: piezo-s gázzal is lehet nyomulni, de nagyon ki kell találni, nehogy
nagyobb legyen a probléma, mint a kényelem.

Szóba jöhet még hőlégfúvó kicsit meghekkelve. Nekem van olyan, ami 650 fokos
levegőt is tud alapból. Technikailag ez a legegyszerűbb. Ha van egy 2kW-os
hőlégfúvó, és a légárama le van kicsit korlátozva, tudna az akár 800 fokot is,
azon meg tutira sokminden meg tud gyulladni.

hjozsi