[Epitesz-barkacs] kandalló elektromos begyújtása

Attila Hofferek attila.hofferek at soka.co.hu
2018. Dec. 6., Cs, 21:33:06 UTC

Azzal mi is jáctunk eleget :-)
Zárt égésterű igen, a levegőt is a padlásról szívja gégecsövön.
Vajk:
A "gyári" gyújtás is lehet többféle, az egyik az igen, olyan amit írsz, de
láttam ilyen vastag, spirálszerű izzó "szálat" (4-5mm vastag).

Az jutott az eszembe, hogy dízel izzítógyertyával lehetne valamit kezdeni,
hány fokon izzanak azok?