[Epitesz-barkacs] tipli

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2018. Feb. 18., V, 20:46:09 UTC

Ehhez mennyire kell portalanítani a lyukat?

> Csak tőcsavarral működik?
>
> Nagyon. Bár lyukas téglában kevésbé is elég, mert alakzáró kötés lesz.
Ha fejes csavart raksz bele, nem fogod tudni kicsavarni. Persze van, hogy
nem is kell.

Amúgy a ragacsok nagyon jók ma már. Nálunk több helyen laposkő fal van,
ilyen:

http://bamer.hu/haz/utem1/falszerk.html

Ebbe nem nagyon lehet máshogy rögzíteni. Belefúrtam 10 centi mélyen,
kifújtam a port, és nagyon sok PU faragasztót (Soudal 66A) nyomtam bele.
Beletoltam a hatos vagy nyolcas menetes szárat, majd törölgettem a kifolyó
nedvet. Ezt kb. kétszer annyi helyen tettem meg, mint rendes falba
szükséges, és tök jól tartja a 3-4 soros könyvespolcokat.

szia: Balázs