[Epitesz-barkacs] alulemez

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2018. Jan. 11., Cs, 22:24:29 UTC

Én viszont fogok ilyet venni, ha végre elkészül  a műhelyem. Az udvaron áll egy raklap neoncsöves lámpatest. A gyárban lecserélték őket ledes panelekre, így lehetett a neonosból hozni. A foncsorozása nagyon jó, ha kicserélem bennük a csöveket, energetikailag is jól járok és látványos is lesz.
Mondjuk a vásárlással még várok, mert lesz ez még olcsóbb, a műhelynek meg csak a vas szerkezete áll olyan 70%-os elkészültséggel. Rohadt gerincsérv műtét betette a kaput, amiatt áll az építkezés már vagy 2 éve. Pedig meg van a tető anyag, a szendvics panelek a falnak, az ablakok. Ajtót még csinálnom kell párat, azt nem tudtam szerezni. Csak a dicskvés kedvéért: 6x6 méteres lesz, az oszlopok 4,2 méter magasak. Bár a derekam állapotát figyelembe véve, nem is biztos, hogy valaha elkészül.
Eladó, emberi áron kínált 1000-es eszterga padot nem tudtok? Azt is szeretnék bele.