[Epitesz-barkacs] MDF - kiszakadt csavar

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2018. Már. 20., K, 08:04:23 UTC

Ez nagyon jó, úgy látszik eddig biciklibelsőben éltem, ezt nem
ismertem, köszönöm!

Vajkhoz csatlakozva még egy tippet adnék, ha befér, nagyon jó tud
lenni (nem konkrét, mert nagy a választék):
https://www.google.hu/search?q=menetes+bet%C3%A9t&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjd7NjVt_rZAhXoDMAKHR-PAD4QsAQISA&biw=1920&bih=974

Én saját korpuszhoz vettem Ikea frontokat és otthon láttam meg, hogy
mekkora az előfúrt lyuk a kivetőpánthoz (8-as). Ehhez nem találtam
otthon normális csavart, Ikea-s pántot pedig sokallottam.
Ilyen betétet tettem bele + a metrikus csavart = No.1. lett a végeredmény :)))

Üdv,
L.