[Epitesz-barkacs] MDF - kiszakadt csavar

Pataki István iipataki at freemail.hu
2018. Már. 20., K, 13:47:19 UTC

Sajnos vagy sem, elég jól megismertem az utóbbi időben az IKEA
konyhaszerelési megoldásait, és mondhatom, jellemzően nagyon letisztult,
praktikus és jóminőségű amit árulnak. Attól persze ők sem mentesek, hogy
nincsen túlbiztosítás, amit adnak, többnyire éppen jó, de nincsen
beletervezve esetleges szétszedés és újra összerakás, sem a szokásosnál
nagyobb terhelés. Aki már tudja, hogy az adott csavart mekkora
nyomatékkal szabad (és kell!) meghúzni, az mindig jól rakja össze.
Kezdőként azonban elég egy rosszul beállított nyomatékhatároló vagy
1-esben is túl erős csavarozógép, és kész a baj. Ritkán az útmutató sem
tökéletes, előfordulhat félreértés is. De összességében olyan élvezetes
az összerakása, mint egy LEGO játéknak. Csak ne motoszkálna az ember
fejében folyamatosan, hogy sokba kerülhet, ha elb at szom ...

pi