[Epitesz-barkacs] MDF - kiszakadt csavar

Pataki István iipataki at freemail.hu
2018. Már. 20., K, 13:55:55 UTC

A takaró ajtó és a gép ajtaja nyitás közben egymáshoz képest el kell
csússzon, ezt biztosítani hivatott a szerintem hibásan alultervezett
vastagságú/típusú csavarral megfogott műanyag idom, ami a kivitelből
adódóan nem igazán enged az eredetitől eltérő megoldást. Vagyis
ugyanoda, ugyanazt a csavart kellene visszatenni.

pi