[Epitesz-barkacs] Szórt zartcellas pur szigetelés

Viktor Fuzesi fuzvik at gmail.com
2018. Okt. 24., Sze, 08:04:08 UTC

A szuterén ezen oldala gyak teljes magasságban földben van, illetve ez az
oldal viszonylag nagy
víznyomást kap a hegy felöl. A tégla és az aljazt között van bitumenlemez.
A rétegrend úgy néz ki, hogy földbezsaluzott fal, most rákerült vakolat,
vízszigetelés,hőszigetelés,
drénlemez alul visszahjtva, dréncső berakva, földvisszatöltés.

Viktor