[Epitesz-barkacs] Szórt zartcellas pur szigetelés

Viktor Fuzesi fuzvik at gmail.com
2018. Okt. 24., Sze, 10:34:06 UTC

Értem, és köszi a tippeket, persze nekem is az a célom, ha már kilett ásva
akkor
patent legyen.
Tapadóhíd ára elég combos, illetve a kent szigetelést én is megtudom
csinálni, lehet,
hogy jobb megoldás lett volna, de valahogy a bitu lemezes dolog nem fekszik
nekem.

Mindenestre ha valakinek van tapasztalata szórt/kent szigeteléssel azt
megköszönöm,
ez az egyetlen opció a felület miatt, a vakolás kész.

Köszi!
Viktor