[Epitesz-barkacs] Füvesítéshez tömörítő henger készítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Aug. 7., Sze, 09:31:27 UTC

  Ez igaz, de kb. 1000 m2-ről van szó, úgyhogy nem egy menetben lesz megcsinálva. A telek kb. 20m széles. Először kijelölök rajta egy 2m hosszú részt, azon megpróbálkozok a füvesítéssel. Ha összejön, akkor apránként, darabokban fogom megcsinálni. (Gyakorlatilag egyedül vagyok rá, szabadságot nem tudok, nem akarok emiatt kivenni.) Fene tudja, talán 10-15-20 alkalom is lesz... :D És még ugyanez vár az udvarra is. Az is kb. 200 m2. (Mondjuk ott húzósabb lesz a dolog, mert az előző tulaj mindenfélét elásott az udvar egyes részein, úgyhogy ott először fel kell ásnom - fene tudja - fél méter mélységben, aztán átrostálni valamin, aztán mehet vissza az egész. De ez még nagyon arrébb van.)

  Horváth Zsolt