[Epitesz-barkacs] Füvesítéshez tömörítő henger készítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Aug. 7., Sze, 11:49:47 UTC

  Na, ez már off...

   Maradjunk annyiban, hogy a szomszédok elmondása és a saját tapasztalataim alapján meglehetősen hétszentséges egy népség lakott itt előttem. Találtam egy füzetet, amire 6/a vagy milyen osztály van írva. Persze lehet, hogy az irományt, amit olvastam, később írták bele, de meglehetősen "tanulságos" volt olvasni... Egy elképzelt (?) jövőképet fogalmaz meg, néhány érdekes gondolattal. Ilyesmikkel, hogy "fegyvert fogok árulni a gyerekeknek Afganisztánban" meg hogy "az USA-ba szökök és 22 túszt ejtek, akik közül 10-et kivégzek...". Meg hogy "egy öregek otthonában dolgozok és aktív eutanáziát hajtok végre az öregeken". Stb. Szóval nem tudom, hogy jó ötlet-e megbolygatni itt a földet...  ki tudja, mit rejt...  :D

  De - ahogy írtam is - nem a kertet akarom felásni a füvesítéshez, hanem az udvart. Ki tudja, jó esetben valamikor majd még lesznek itt unokák is. Meg talán ők is fogják használni. Jobb lenne most letudni ezt a hálátlan feladatot. Az biztos, hogy már most, a felszínen is találtam rengeteg szir-szart. Pl. horgászfelszerelést (horgok, úszók) meg elektronikai alkatrészeket pl. kondenzátorokat, sorkapcsokat stb.

  Ja, volt két üvegházuk, is, saját gyártás: mindenféle régi fakeretes ablakot beástak a földbe kb. 30 cm mélyen. Mikor megvettem az ingatlant, nekiálltak lebontani. Az egyikkel "végeztek" is: letörték a föld feletti részeket, ami a földben maradt, azt meg otthagyták. Most ennek a maradványait ásogatom ki a földből. A másik szerencsére még áll.
  A szétszedett síküveget meg odahordták egy bazi nagy kupacba a garázs elé és összetördelték... hetek, sőt hónapok óta (persze nem folyamatosan, 8 órában) rakosgatom bödönökbe a törmeléket és szórom bele a szelektív gyűjtőbe, hogy egyáltalán be tudjak menni a garázsba.
  Volt a kertkapu tövében tárolva kb. 4-5 m3 műanyag redőny. A szomszédok szerint azzal fűtöttek. Szerencsére ezt el tudtam vitetni a lomtalanításkor. Kb. 2 órán keresztül csak hordtam ki a ház elé a cuccokat...

   Horváth Zsolt