[Epitesz-barkacs] Füvesítéshez tömörítő henger készítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Aug. 7., Sze, 11:55:08 UTC

  Aha, értem. De ez így akkor nagyon gáz! :-/

  Értitek: ha sikerül befüvesíteni és megnő, akkor egy-két hónapon belül azért le kellene nyírnom. Akkor valamivel rá kell(ene) mennem... :-/

  Az ugrálás nekem is eszembe jutott, de a korábbi művelés miatt vannak benne kisebb-nagyobb lövészárkok. Azokat valahogyan ki kellene simítanom. Ezért (is) gondolkodok hengerben. Amúgy igazatok van abban, amiket írtatok. Tehát hogy jobb lenne valami újrahasznosítható dolog, mert mindig kerülgetni kell... de lehet, hogy megcsinálom, aztán, ha nem kell már, kidobom.

  Na, majd még kitalálom, hogy legyen... (Mondjuk pont ez a legrosszabb része a dolognak, mert ilyenkor csak megy az idő, előrelépés meg nincs...)

   Horváth Zsolt