[Epitesz-barkacs] magasnyomású mosó - kommutátor

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2019. Aug. 12., H, 06:59:49 UTC

voltam tekercselonel.

attol szakad szet a kommutator, hogy elfordul a forgoresz a tengelyen.

mert nagyon nagy az indulo nyomatek es gyakori az indulas, ki-be kapcsolas.

ha megcsinalja, par szaz indulast fog birni....

mit lehet kezdeni a maradekkal? ujszeru haz, nagynyomasu slag, landzsak,
meg a szivattyu es hajtomu?

vajk