[Epitesz-barkacs] klima telepites

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Dec. 7., Szo, 09:17:01 UTC

Kozben olyan infot hallottam, szerelo szajabol hallottak h gyakorlatilag
nem kell már szereløtől engedély. A peldam is ezt mutatja. Formailag 5 evig
a praktiker megorzi amit alairtam h majd szerelo szereli fel. Nem tudom
eletszeru-e h ha semmit nem csinalok akkor csenget-e majd a hatosag h
dobozban van-e még a készülék. Lehet h a klimas lobby altal kiharcolt
helyzetbol a multi lobby kiharapott egy darabot? :)