[Epitesz-barkacs] klima telepites

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2019. Dec. 9., H, 10:54:19 UTC

1. Régen volt. Nem tudom, akkor volt-e a karbantartó cégnek ilyen műszere.
Akkor még nem volt előírás az időszakos szivárgásvizsgálat.
2. Olyan helyen volt, amihez beépítve, működés közben nem lehetett
hozzáférni.
3. Nem figyeltem minden munkafolyamat részletre, hogy mikor és mit
ellenőriztek, hiszen korrektek.

Tizenéve előfordult, hogy az egyik klímás cég azt mondta, hogy új klímát
kell beszerezni, mert javíthatatlan.
A másik cég, akiket azért hívtunk, hogy ne egy cég véleménye alapján
vegyünk másik klímát, azzal köszönt el a vizsgálat után, hogy feltöltöttük
a klímát, működik, nem kell újat beszerezni, huszonezer Ft lesz a számla.
Ezért tartom korrektnek a mostani klímás céget.

Üdv. Tibi

Sandor Szali <szali.sandor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 9., H,
11:32):