[Epitesz-barkacs] sziloplaszt 3 féle van?

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Dec. 23., H, 15:05:36 UTC

Na ez az, a viztiszta sztem ilyen is maradt volna.
Talaltam olyat hogy áttetsző, a praktikerben nincs, ott most barnat fogok
venni.
a viztiszta és az opalos között óriási a kulonbseg, es az opalos ami
egyedul jo lehet, kiveve a barnat, abban remenykedem hogy szep lesz.
Kinosan melyre nyomtam a 2mm résbe a viztisztat, 1 cm mélyen, figyeltem is
hogy mindenhol leerjen, es a vegen kattant be hogy ez nem lesz opalos
amikor megkot.
Végig  kIkaparni egy nepunnepely volt, nem is hittem el hogy ez velem
történik.