[Epitesz-barkacs] FÉG bojler javítás

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2019. Jan. 3., Cs, 17:05:00 UTC

Még valami eszembe jutott. Van egy csúszka a bojler elején, azzal
lehetne a gázmennyiséget állítani. Az régen nekem az alig égőtől a
pokoltüzéig tudott szabályozni. Most meg annyi a láng, amennyi, fölfele
semennyit sem lehet növelni a középállásból, lefele meg kicsit
csökkenteni, de nem sokat.
Ebből következik valami?

Gábor