[Epitesz-barkacs] FÉG bojler javítás

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2019. Jan. 4., P, 20:29:44 UTC

Mi a véleményetek egy olyan megoldásról, hogy nem szedném le a bojlert,
csak megtoldanám az egyik bekötő csövét egy hosszabb csővel, ami felér
magasabbra, a bojler fölé, a másikat meg ledugóznám, miután átjárta a cucc.
A magasan lévő csőbe töltenék annyi 20%-os ecetet, amivel fel tudom
tölteni az egész rendszerét. És úgy hagynám fél napig.
ezután rá a slagot, és hadd szóljon az öblítés ezerrel.

Ettől válhatna le úgy nagyobb darab, ami valahol el tud akadni majd?

Vagy károsíthat ott belül valamit az ecet?

Gábor