[Epitesz-barkacs] Sonof

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2019. Jan. 7., H, 07:42:43 UTC

Sziasztok!

Tegnap ismerkedtem az első Sonof Basic kapcsolóval. Egy eresz alá
szerelendő reflektort akarok majd kapcsolni vele.
Az ajánlott eWelink appot töltöttem le hozzá, szépen össze is állt és
működik.
Az app kiírta, hogy frissíthető a firmware, de több hasznosságot erről nem
közölt. Érdemes frissíteni, és ha igen, hogy?
A másik kérdés: ha jól tudom meg lehet hekkelni, hogy ne függjön a központi
szervertől. Előre bocsátva, hogy nem vagyok programozó, ezt meg lehet
oldani "házilagosan"?

Köszi

Gábor
http://jokaja.hu