[Epitesz-barkacs] Házi, barkácshegesztés határai

Pataki István iipataki at freemail.hu
2019. Júl. 9., K, 08:32:03 UTC

A "tudományos" részéről semmit sem tudok, csak barkácsolóként az a
tapasztalatom, hogy egy 70A-ig visszatekerhető hagyományos trafós
hegesztésnél 2,5-ös elektródával csak nagyon kipihenten és nyugodtan
szabad nekiállni 2-es anyag hegesztésének.

Ehhez már talán vékonyabb pálca illenék, de azt gondolom, főleg az áram
nagyon erős. Viszont óriási tapasztalatot szereztem a kiégetett anyag
visszatöltésben:) 2-3 cm átmérőjű vízszintes lyuk betöltéstől nem
ilyedek meg, függőlegesen azonban sokkal nehezebb (nekem), azt inkább
már foltozom. Fej fölött még szerencsére nem volt ilyen feladatom. Ha
köszörülés után zárványt találok, akkor oda még pöttyintek egy kis
anyagot. Kerítésnek, kapunak, polcváznak elmegy.

pi