[Epitesz-barkacs] Házi, barkácshegesztés határai

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2019. Júl. 9., K, 10:20:24 UTC

2,5-es pálcával kb. max. 4mm-es anyagot még el lehet varrogatni.

Annyit azért hadd tegyek hozzá, hogy sok függ a hegesztőinvertertől.
Nekem ezer év óta volt egy hegesztőtrafóm, de most próba, cseresznye,
vettem egy "modernet". Hát, ég és föld a különbség ugyanazzal a
pálcával. Nem vagyok egy nagy hegesztő mágus, de az új géppel olyan
varratokat csináltam, hogy ihaj! Ahogy a könyvben elő van írva.
(Így aztán a régit odaadtam jótékony célra. Aki nagy majszter, az azzal
is tud hegeszteni, nincs semmi baja.)

Károly