[Epitesz-barkacs] Fa időjárásállóvá tétele

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 12., P, 06:17:56 UTC

  Igen, ez is felmerült. Ezt a megoldást évekkel ezelőtt láttam valami barkácsolós cikkben. Ez a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb megoldás, viszont ha mondjuk egy búvárszivattyút kell telepíteni a tartályba, akkor az nem fog működni.  Beszívja a fóliát. Illetve a tartály oldalán, alján nem lehet csonkot telepíteni, nem lehet gravitációsan leüríteni. (De, tudom, le lehet: fejre kell állítani. :D ) De lehet, hogy végül ez lesz a megoldás!

  Bár... kell neki csinálni valami rácsos távtartót, ami távol tartja a fóliát a szívó oldaltól. Akkor akár működhet is. Hm. Még majd megfontolom a dolgot!

  Apropó! A másik felhasználási módja a vízhatlan fa doboznak a tárolódoboz. A pincém egyelőre nagyon vizes, párás. Ott a sok tárolóhely, de nem merek semmit levinni, mert megpenészedik, benedvesedik. Pl. könyvek, elektromos berendezések. Lehet, hogy összeütök idővel nagyobb, zárható fa ládákat, amik vízhatlanítva vannak és azokban már lehetne tárolni bármit, a pincében is. :D

    Horváth Zsolt