[Epitesz-barkacs] Vakondmentesítés

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2019. Júl. 15., H, 09:55:55 UTC

Sziasztok!

A vakondűző fűről, csak annyit, hogy nálunk 3 db/m2-es sűrűséggel sem
riasztotta el, ráadásul a nedve nem csak a gyökérből folyik ha
megsérül. A magjai éréskor MINDENFELÉ :) pattognak, több méter
távolságra is.
A másik növény még szép is, bár nálunk az alábbiak váltak be (ilyen sorrendben):
- vakondgyilkos patron: meggyújtva kell a lyukba tenni, betemetni.
Szén-mono/dioxidot (már nem tudom) fejleszt, szegény ördög beszívja,
egyre többet, végül megfullad. Kevésbé "humánus" volta miatt egyszer
használtuk, de működött
- hajnali les: néha még ásó sem kellett, elévágtam a pléhvödröt,
belerongyolt. Meglepően fürge :) Költöztetés (>1km) után nem jött
vissza.
- eb(ek): azóta se vakondok, se szép fű, cserébe őket nagyon szeretjük

Üdv,
L.