[Epitesz-barkacs] Fa időjárásállóvá tétele

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 15., H, 13:57:06 UTC

  A páramentesítő nem oldja meg a falakon keresztül felszívott víz problémáját és a házon belül a penészedést. Annak van (lenne) prioritása. A tárolódoboz-készítés még nincs napirenden, csak egy későbbi terv része lenne. (Amire valószínűleg sosem fog sor kerülni. :D ) Ráadásul a villanyszámla is magasabb lenne egy állandóan bekapcsolt páramentesítő esetén. Úgyhogy egyelőre ez nincs napirenden.

   Horváth Zsolt