[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Topylista topylista1 at topybear.hu
2019. Júl. 17., Sze, 13:37:04 UTC

On 2019. 07. 17. 15:05, Horváth Zsolt wrote:
>    Találtam valami régi Google fotók regisztrációt... remélem, így látható lesz:
>
> https://photos.app.goo.gl/DTE92BiM7yJ9Jp238
>
>    (elnézést mindenkitől, amiért miért pont ezt használom a fotómegosztásra!!!)
>

>      Horváth Zsolt

Ebben a kombóban biztos, hogy kell vágatnod egy munkalapot. Lényeges,
hogy munkalap legyen, mert csak az olyan vastag, mint amit a
mosogatótálca rögzítése megkíván.

A "hogyan dolgozz vele" részt István jól leírta. :) Mivel ahogy látom
semmi sarok nincs és magában áll a falnál, kell egy ugyanolyan hosszú,
színazonos vízvető, meg két végzáró műanyag (ebből szerintem csak
komplett csomagot fogsz kapni, mindenféle sarokelemmel együtt, de csak a
két záróidom kell). A munkalap két szélét vagy lezáratod színazonos
anyaggal vagy veszel két fém véglezárót, ez esetben penészölős
sziloplaszttal kend le a két végét. Én fémet raknék, ha abba beleakad
valami, akkor a "valami" szokott szakadni, ha a "felvasalt" lezárásba
sikerül beleakadni, akkor vagy lepattan egy darabja vagy picit elválik
és utána megy alá a víz, aztán annyi.

Topy