[Epitesz-barkacs] Lemez javítás (felesleges lyuk eltüntetése)

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2019. Júl. 18., Cs, 08:19:17 UTC

Sziasztok!

Trapézlemez tetőt rögzítettem önmetsző csavarokkal fára. Szerencsére
csak egyet, de azt eléggé melléfúrtam. A javítás - szerintem nem
annyira triviális.
Több ötletem is lenne, hogy hogyan lehetne korrigálni, de hátha a
tutit meg tudja mondani valaki...
Paraméterek:
- T18-as trapézlemez (0,4 mm vastag festett vaslemez)
- a tető majdnem sík (ezért is került rá lemez más héjazat helyett)
- egész évben süti a nap
- viszonylag jelentős mennyiségű esőt kell vinnie (pont ide
csatlakozik be egy másik tetőről egy csatorna)
- a lyuk alatt van hely bárminek (vödröt kivéve :) )

Ami szerintem a legjobb megoldás: M4-es csavarral felül valami gumi
alátét + fényvédelem a guminak. Valami nagyobb fejű kapupánt, de tövig
menetes csavarra gondolok (ilyet végülis tudok is vágni itthon egy
meglévőből).

Köszi a tippeket előre is!

Üdv,
Szalai Laci