[Epitesz-barkacs] Lemez javítás (felesleges lyuk eltüntetése)

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2019. Júl. 18., Cs, 09:04:12 UTC

A völgyben. Most elgondolkodtattál, hogy jól csinálam-e, hogy oda
tettem, de a csavar, amit adtak hozzá, nem lenne elég, hogy a hullám
tetejéről eléggé bemenjen az 5x10-esbe.
A gyári csavar tömítésével igazad lesz, sőt, egy korábbi (>év) csavart
kiszedtem, a lemezről alig tudtam levakarni (mintha rásült volna), de
teljesen rugalmas maradt.

Köszi,
L.