[Epitesz-barkacs] Mosogatótálca beépítése

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 19., P, 09:09:56 UTC

  Tettem fel néhány képet a tálcáról, ahogy be van rakva a szekrénybe. Így látható, hogy mi a helyzet. :D

  Mivel a "készlet" többi tagján olyan lap van, ami túlnyúlik a szekrényeken (lásd a képeket), lehet, hogy ehhez is egy nagyobb lapot vágatok, ami színben passzol a többihez.

( https://photos.app.goo.gl/DTE92BiM7yJ9Jp238 )

    Horváth Zsolt