[Epitesz-barkacs] Felásott föld tömörítése

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2019. Május. 10., P, 08:22:46 UTC

Ilyen vastag réteget semmilyen géppel nem tömörítesz össze. Ezt több részben (30-40 cm alkalmanként) kell visszatölteni és mindegyiket tömöríteni, utána mehet rá a következő réteg.

Mi temettünk vissza ásott kutat és a természetre bíztuk a tömörítést. Több, mint egy év kellett.

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf