[Epitesz-barkacs] Felásott föld tömörítése

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2019. Május. 10., P, 10:36:19 UTC

Még valami, aztán eldugulok: itt azt írja, hogy szeletet nem ajánl kerti
útra. Én azonban eleve járdát írtam, járdának alkalmas, úgy, ahogyan
leírtam. Komolyabb terheléshez (ahogy írja is) egész bontott tégla kell,
de akkor meg (ez csak az én véleményem) elvész a szeletelés által
előállt szép struktúrát adó belső szerkezet esztétikai élménye.

Károly

>>> http://www.teglaszelet.hu/szeletelt_tegla_araink.html