[Epitesz-barkacs] Eszement (?) talajvízmentesítési ötlet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2019. Május. 13., H, 13:17:43 UTC

Horváth Zsolt wrote:
>   Még nem néztem meg jobban ezeket a drain csöveket. Ezek nem
> porózusak? Mármint hogy a vizet átereszti, a homokszemeket meg nem?
> (Vagy ezt még a "sima" "csövet ledugom a földbe" módszerre írtad?)

Persze, a homokot nem engedi át, de az odaáramló víz utat csinál magának, ami
azt jelenti, hogy a járatokban talajszemcsék fognak mozogni. Ha ez nincs
kiszivattyúzva, nem tudom, mi történik, talán eltömődik a dréncső, megszűnik a
szivattyúzás, ha meg kijöhet a finom anyag is, akkor van az, hogy egyre
átjárhatóbb vízjáratok jönnek létre, ahogy telik-múlik az idő.