[Epitesz-barkacs] mész festés

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2019. Nov. 6., Sze, 18:44:32 UTC

Hello Balázs,
Azt tudom hogy oltottmesszel szoktak festeni, valszeg én is régen, egyik
leirasban az szerepel, a masikban a meszhidrat, abban nem lesz csomo nem
kell szűrni, szerintem ugyanaz az anyag, minusz viz.
A lenolajat az ecsettel kenes miatt teszik bele. Mi még fehér cementet is
fogunk a porlado malter miatt.
De por alakubol lehet rosszabb, lehet hogy ez az elonye a mészpépnek,
előnyösen öregszik, a viz nelkuli valtozat gondolom csak akkor kezd el
oregedni amikor mészpéppé alakul.