[Epitesz-barkacs] mész festés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2019. Nov. 6., Sze, 19:55:36 UTC

Sziasztok!

Egyszer régen próbáltam mészhidráttal, de nagyon durván porzott a kész fal.
Most már kész vödrös mészfestéket vettem.

A piktortéglát és budai földet, emlékeim szerint az enyves falfestékekbe
tették, töltő-/kötőnyagnak. Nem tudom lehet-e kapni még, de nem tiszta
fehérek, a kész felület is picit sárgásabb lesz.

Gábor

Sandor Szali írta 6 Nov 2019  19:09 levelében:

> Tiszteletem,
> Mészhidráttal a jobb festeni pincefalat vagy mészpéppel?
> Szóval van-e hátránya a mészhidrátnak? Állitolag nem csomosodik.
> Kell bele olaj a kenhetoseghez? Vagy tökugyanaz a két anyag csak a
> viz van kivonva belőle?

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu