[Epitesz-barkacs] ezüst lapostető

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2019. Nov. 13., Sze, 18:45:30 UTC

2019. 11. 13. 3:29 keltezéssel, jhidvegi írta:

> Hogy lehetne ezt kiküszöbölni? Azt nemigen tudom elképzelni, hogy
> domborúra csinálják. De talán matt az lehetne.

ahogy egyre jobb a fenyhasznositas, egyre kevesebb a visszavert, de
mivel itt koncentraltan jelentkezik, zavaro
ezert egy ideje mar leszallopalya x fok iranyon belul tilos telepiteni..

> Autó? Melyik részük lehetett zavaró?

szelvedo

> A nagy vízfelületekkel mi az ábra?

mivel a szel fodrozza, nem veszes, de van olyan szög, ahonnan nagy
felulet egysegesen csillan meg, az zavaro.. a legnagyobb veszelye a
viznek, hogy felette nincs korrekt magassagerzet, magassagbecsles..
meg leszallaskor sem.. arra is kulon kell kepezni a pilotakat..