[Epitesz-barkacs] Kapu oszlop megerősítése

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2019. Nov. 26., K, 07:32:15 UTC

arra gondoltam, hogy az elso gondolat, hogy nem megtámasztom, hanem
hosszában melléragasztok valamit, amitől vastagabb, így erősebb lesz. pl a
csőre ráfektetek egy szögvasat, és hozzávarrom pár helyen. ekkor csak tőben
tud hajolni, és letörik.

a támasztás egész más, az egyszerűen nem engedi hajolni.